Friday, February 5, 2016

KEAJAIBAN TRIP KE GUNUNG BUNGA BUAH

Rahsia Stamina dan Badan kekal cergas

"Pendakian Tanpa Lelah ke Gunung Bunga Buah"


2Feb2016:            
Trip kali ni ke Gunung Bunga Buah (GBB) di Genting. Kami berasa sangat teruja untuk mendaki GBB ini. Maklomlah, dah plan lama sangat nak pegi. Akhirnyaa.........Perjalanan kami bermula pada tarikh ini.

------

Pada awal paginya kami telah diduga dgn kereta salah seorg sahabat terkena paku. Alamak aih.. Takpalah... Sebab susah nak dapat berkumpul satu pasukan ini. Kami tetap cekal dan enjoy dulu dgn tayar spare.. Berbekalkan smgt yg kental dan semngat kesukanan yg tggi, kami teruskan juga hasrat kami ke GBB. 

Setibanya kami di kaki Gunung Bunga Buah, kami bersiap-siap untuk memulakan pendakian yang dinanti-nantikan. Lebih kurang start pendakian kira2 jam 9 pagi. Pendakian dengan Normal pace mengambil masa dalam 4jam. Oleh kerana kejadian yang tidak dirancang itu, kitorg behind schedule. So kitorg terpksa laju kan pace. So kitorg kena kekalkan STAMINA yg tggi dan kekal kan bertenaga.

------

Korg nk taw macam mana nk dapat STAMINA and BADAN stay CERGAS?? Rasulullah S.A.W dah ckap dah.. Kita je selalu LUPA.

Trip kali ni berbeza dgn sblum ni kerana biasanya kitorg gunakan Power Boost. Kali ni kitorg consume MADU as our ENERGY BOOSTER. 

Madu apa? 

consume MADU EASY STICK HASYADHI. 

Kitorg smpai di puncak dalam masa 2 jam 45 minit!! Pencapaian yg mntap kata guide kitorg. Mereka yg consume MADU EASY STICK ni ckap yg madu nie RINGAN, TAK PAHIT, TAK MELEKAT KAT TEKAK (penting taw sbb time penat tekak mmg teramat kering) dan SEDAP!! Dan paling penting MADU EASY STICK HASYADHI  ni mudah dibawa ke mana2 sesuai utk aktiviti OUTDOOR dan LASAK

------

Adakah anda ingin kekal SIHAT dan BERTENAGA di mana sahaja?
Jika YA, email saja kehendak anda kepada hasyadhi.info@gmail.com

P/S: Untuk mereka yg ingin badan sihat dan beramal cara Rasulullah SAW.

FB: Madu Hasyadhi
IG: Madu Hasyadhi

No comments:

Post a Comment